bilderna från härjedalen


gryyyyymt söt asså (a) vi såg den mitt ute i skogen typ thahah

vah fint det ser ut elr ? :)

gillar inte att bli åk sjuk :'(

älskar att vah i härjedalen i bland typ :)

thahah bjuder på den ;)

det vah bara älda och spela spel hela dagarna typ thahah :P

jah älskar att åka skoter i bland ! thahah jah åkte skoter varje dah typ :D

där fick ni nåra bilder från härjedalen . just nue sitter jah och chattar meh sandra typ skit kul asså thahah väntar på att lina ska vakna och smsa typ , ska snart börja fixa mig typ sen snacka meh lukas lite typ och sen åka och möta lina sen åka och köpa massa godis och lääääsk och saker meh lina typ thahah vilka tjockisar vi kmr bli neeeeehj skoja sen ska väl vi ringa min sötnows jacke och sitta och snacka meh han lite typ thahah :P men vi hörs bloggar nog senare juuuuuuuuste jah måste fan städa rummet om lina ska slagga här nog thahah så nue måste jah städa mitt rum innan lina kmr också typ thahah :P aja vi hörs nue måste jah snart börja fixa mig typ dagens outfit kanske kmr ska försöka ta massa bilder i dah meh lina också typ :) men vi hörs pussilussi :)
  


Kommentarer
Postat av: sandra

jaaa vi har fett ruligt :) <33

2010-04-10 @ 10:03:51
URL: http://miljkovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0