minnen med emelie


på väg till kista med emelie söt

jag till höger och emelie till vänster (visst e vi söta) kusiner föralltid vad en som händer (L)

en grymt bra nyår med dig kusin 2009/2010

våra mammor säger att vi e lika på ut sidan och in sidan endåe vi inte är riktiga kusiner

kommer aldrig glömma den hära kvällen med dig och jessica

härjedalen med dig vah fan bäst asså (förutom min jävla mens värk -.-)

jag älskar dig Emelie Warnbrink min sötaste kusin

THAHAHAHAH omg asså kmr aldrig glömma när han ställde sig framför oss och dansa på Pridefestivalen och vi typ dog av garv

sommaren 2009 vah grymt bra med dig gmn

älskar dig kusin kmr aldrig glömma våra minnen tsm
så det vah nåra av min och emelies minnen vi har grymt mkt mera minnen tsm men orka inte lägga upp alla thahah men ha det så bra så hörs vi senare puss
  

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahaha tror erika börjar bli import. EN nyår ?x) Göllönge :) Älskar dig!

2010-05-04 @ 18:14:12
URL: http://belivedreamhope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0