hur mkt jah älskar dig pojkvän





jah vet inte vart jah ska börja jah älskar dig mest jag trodde aldrig det skulle bli vi men sen kom det en sån vacker dah när vi träffades utan för din hockey när jah såg dig blev jah så jävla kär sen satt due dig bredvid mig och vi pussade varandra jah blev skit glad och blev så jävla kär sen blev vi tsm allt känns så bra due bryr dig så jävla mkt om mig jah älskar dig så jävla mkt pojkvän det går inte att förklara när jah vah meh dig i dah ensam så gick vi runt och snacka om allt som har hänt typ vi börja strula och pussas och kramas och vi gick och höl hand typ vi hade det så jävla mysigt att känna att due älskar mig gör mig så jävla glad jah är inte hel utan dig jah kmr aldrig släppa taget om dig det ska vara erikah <3 jackeh = föralltid asså due ska vara min hela livet älskling jah hoppas due förstår hur mkt jah älskar dig asså jah kan inte förklara meh ord hur mkt jah älskar dig att känna dina läppar mot mina vah så jävla underbart jah älskar värkligen dig och det är så jävla sant det är inte något som är på hittat för det är så jävla sant är så jävla kär i dig älskling jah är så jävla glad över att det blev vi två älskling .
ERIKA <3 JACKE = KÄRLEK FÖRALLTID jah har försökt förklara nue hur mkt jah älskar dig och jah hoppas due förstår jah vet att jah inte är så bra på att skriva texter men jah hoppas iallafall due fårstår hur mkt jah älskar dig jakob vi till döden älskling igen kan sära på oss .
vill ba säga att jah älskar dig mest pojkvän :)
  
 


Kommentarer
Postat av: jessica

när man skriver en kärleks text till någon brukar man inte använda hårda ord utan mjuka kärleksfulla ord ^^

2010-04-15 @ 20:33:19
URL: http://barabrorsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0