pojkvän

hejhej efter skolan åkte jah till stationen sen gick jah till mammas jobb och sa hej sen gick jah till stationen igen och dåe kom pojkvän har saknat han så jävla mkt vi drog hem till mig och sen la vi oss i soffan och kolla på tv och garva thihih :) sen vid typ 15.45 kom ellen hem till mig och sa hej och sen tog jah pojkvän och ellen bussen till stationen och sen tog vi tåget sen åkte älskling till hans macht typ och jah och ellen gick in och kolla lite på kläder typ sen drog vi hem och nue sitter jah och lyssnar musik typ och bloggar och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan börja fixa lite mat sen i kväll ska jah ut meh min tredje del och ellen och massa andra nog :P
jah älskar min pojkvän mest och kmr alltid att göra nue ska jah nog försöka börja fixa lite mat till mig och mamma så vi hörs kanske senare elr så hörs vi nog i morn puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0